В рамках проєкту “Підготовка успішного фахівця з сучасними професійними, цифровими, підприємницькими та екоорієнтованими компетентностями для поліграфічної галузі м.Києва”, що впроваджується Благодійною організацією «Благодійний фонд «Людина» у партнерстві з комунальним закладом професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж інформаційних технологій та поліграфії» за фінансової підтримки Європейського Союзу, Німеччини, Польщі, Естонії та Данії в межах Мультидонорської ініціативи Skills4Recovery, яка реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та Solidarity Fund PL (SFPL), проведено круглий стіл «Сучасні вимоги роботодавців до професії друкаря».
Учасниками стали директори підприємств-роботодавців ПП «Стелла Флекс», ТОВ ТВГ «Український папір», ПП «Видавництво Фенікс», ТОВ «Міратекс груп», ТОВ «ІТАК», ТОВ «Паперовий змій», голова громадської організації «Кластер поліграфічної індустрії, видавництв та цифрових технологій «Поліграфія: логістика, сервіс. якість», експерти у сфері поліграфії, викладачі, методисти, майстри виробничого навчання.
Зустріч була спрямована на обговорення шляхів оновлення змісту навчальних програм відповідно до сучасних потреб поліграфічної галузі.
У форматі панельної дискусії та роботи в групах обговорювалися:
– ключові компетентності майбутнього друкаря;
– сучасні технології, які варто інтегрувати в освітній процес;
– партнерство освіти й бізнесу задля якісної підготовки кадрів;
– перспективи розвитку поліграфічної галузі та запит ринку праці.
Захід пройшов змістовно та насичено, ставши платформою для діалогу між освітою та роботодавцями. Такий формат співпраці допомагає підготувати конкурентоспроможних фахівців, які відповідатимуть реальним вимогам галузі.
Рухаємось вперед! Далі буде…
Дякуємо @solidarityfund.ua за підтримку проєкту “Підготовка успішного фахівця з сучасними професійними, цифровими, підприємницькими та екоорієнтованими компетентностями для поліграфічної галузі м.Києва” та за спільне прагнення розвивати сферу професійної освіти й створювати нові можливості для молоді.
 

Переглядів: 3